hallåhallå

axelinaackie.blogg.se / 02 Juni, 2014 - 21:51 / Allmänt

Nu är jag hemma efter att ha varit i stallet och tränat med Polo och gått en promenad med Bosse. Han fick ha det soft idag med tanke på gårdagens tävling.
 
Polo var jätte duktig på träningen, hoppade lite lydnadsövningar och sedan en studs-serie. Något pigg men han lyssnade ändå bra på mig! Det jag måste öva stenhårt på är övergångar och avsaktningar. Det blir lätt att han bara "dör" när jag ska sakta av. Samt att jag ska göra mer tempoväxlingar när jag rider, blir lätt att jag sitter i "bekväm-tempot". 
Införskaffade ett nytt träns till Polo också! Ett Rambo-Micklem träns fick det bli. Tydligen ska dem vara sköna för hästen att ha på sig och dom är väldigt lätta så jag hoppas att han gillar det. Väldigt gullig blev han i det iallafall!
 
Mathilda var snäll och tog lite kort och filmade!
Trött polisen
 
 
 


Postat av: Anonym

Varför åker du inte till österlen och gör children i helgen som kommer nu om elenya är bra? Eller är hon dåligt fortfarande? :/

Svar: Hon är inte halt längre så det är ju skönt! Men lag SM går samma dag som children och då prioriteras laget...
None None

2014-06-02 @ 23:05:46
Postat av: Ida

Vilken av ponnysarna ska vara med nudå?:)<3

Svar: Båda fick det bli, haha ;)
None None

2014-06-04 @ 22:45:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: