I övermorgon smäller det!

axelinaackie.blogg.se / 09 Juni, 2014 - 10:07 / Allmänt

Vi kom inte hem förren 12 igår kväll så därför var det väldigt passande att vi har klassens dag idag så att vi börjar kl 12. 
Sov ända tills nu så jag tror att jag är utvilad även om jag lätt skulle kunnat sova 3 timmar till... ;) 

I övermorgon är det skolavslutning och det ger mig lite blandade känslor. När sommarlovet väl har börjat går det så sjukt fort att det nästan är slut på en gång. Har heller inte planerat in någonting speciellt under sommaren förutom tävlingar, framför allt Falsterbo! Men det ska bli så otroligt härligt att vara ledig och slippa alla stressiga läxor och behöver gå upp 7 varje morgon. 

Nu sitter jag iallafall i badrummet och har precis duschat. Ska snart gå och klä på mig, äta frukost och fixa håret. Om en timme måste jag vara klar för att då kommer Clara förbi och hämtar upp mig så bäst att sätta igång!

Underbar bild tycket jag, han lämnar gott om plats över den 130cm höga trippeln. 


Postat av: Anonym

Vem har fotat?

Svar: Vet inte, hittade bilden på tidningen ridsport's hemsida! :)
None None

2014-06-09 @ 10:25:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: