Idag är det midsommar!

axelinaackie.blogg.se / 20 Juni, 2014 - 18:40 / Allmänt

Shit vad fort tiden går nu för tiden. Känns som att det var en vecka sedan jag fyllde år typ. (Och det var februari ;-)) 

Hoppade Polo och Coolman idag. Polo var riktigt fin och det gick superbra! När han är i bra form är han så himla trygg och enkel att hoppa, fina powninn. Coolis var duktig han med och vi tog oss igenom en hel bana utan dumheter, stolt azz. 
Trimmade Bosse och det gick inte speciellt bra i början för att han hängde så i munnen. Bytte bett till ett vanligt tränsbett och det funkade faktiskt bra! Han var lite osäker i början men ju mer jag red på det desto bättre gick han så jag är nöjd med ridpasset. Ska bli spännande att se hur han är på det bettet imorgon när jag rider. 

Måste sluta skriva för att nu vankas det midsommar-firande-tårta. Ni kan ju få en liten läskande bild på dom... ;) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: