Klockan är ett

axelinaackie.blogg.se / 14 Juni, 2014 - 13:15 / Allmänt

Och jag har redan ridit både Polo och Coolman! 
Polo var lite stel i vänstersidan till en början, lite stark i tygeln och ville inte riktigt. Men efter ett tag när jag hade travat kanske halvvägs mjukade han upp sig lite och sista biten var han riktigt fin faktiskt! Inte lika avslappnad och soft som han är i paddocken eftersom att när man rider ut blir det mer att kolla på och fler intryck. Red rundan runt sjön - min och Polisens standardrunda.

Coolman var faktiskt duktig också. Inte när jag hoppade över plastpluttarna men när jag trimmade skötte han sig. Enkel och okomplicerad! Ska bara lära honom att man ska hoppa över hinderna när det kommer framför fötterna och inte hitta på andra hyss. Haha
Lilla älsklingen från Strömsholm. Bilden är från lördagen då det regnade, ni kanske ser på hans ben hur geggigt det var på framhoppningen...


Postat av: Sandra

Hej hur är det att bo på en gård då det är ridläger??

Svar: Det är kul, ibland är det jobbigt när paddocken/ridhuset är upptaget men annars är det ingen fara! :)
None None

2014-06-14 @ 13:20:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: