Lite bloggning jaooo

axelinaackie.blogg.se / 11 Juni, 2014 - 21:52 / Allmänt

Nu är det äntligen sommarlov på riktigt! Känns så himla skönt azz. 
Jag och ganska många till av mina och Claras kusiner (vi kallar alla i våran klass för kusiner) drog till liseberg direkt efter skolavslutningen. Det var jag, Clara, Gilda, Ebba, Tova, Linnea, Emilia, Adde, Alice, Olle, Lisa, Alex och Embla som var där. (Om jag har glömt någon nu känner jag mig riktigt elak mot den personen)
Jag och Clara gick ifrån alla andra till att börja med och åt ben&Jerry. Det bästa på hela liseberg verkligen! Det var så sjukt gott och jag tog väldigt goda smaker. 
Sedan catchade vi upp med alla andra kusinerna, åkte Helix och kanonen x2. Kände mig lite hängig då jag inte är helt kry än så jag åkte hem ganska tidigt medan resten stannade kvar. Inte så kul att vara på liseberg om man inte mår helt bra så att lägga sig i soffan med gossipgirl och en stor skål jordgubbar framför sig kändes mycket mer läskande faktiskt.
 
Amen ser ni eller? Drömglassen helt klart!
 
Ridpassen gick väldigt bra imorse, Bosse var kanon när han trimmades och de andra 2 jökarna var finfina dom också! Har bestämt med Bosse att vi ska starta en tävling innan Falsterbo och det får bli en klass i Vetlanda. Den tävlingen ligger bra till, en bra gräsbana och bra att ha ridit där innan SM. 
 


Postat av: Anonym

Läst nellies blogg eller? "Azz"

Svar: Nej jag läser inte Nellies blogg, vad menar du med "azz"? att jag skriver det? Säger det och har sagt det jätte länge. :)
None None

2014-06-11 @ 22:36:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: