Över...

axelinaackie.blogg.se / 12 Juni, 2014 - 20:32 / Allmänt

Försökte få till en lite exciting rubrik, lyckades kanske sådär men värt ett försök. 
Det jag menade var att dagen nästan är över och den gick allderles för snabbt. Första dagen på sommarlovet är över med andra ord. 
Kom nyss hem från stallet där jag har tillbringat hela min dag. Trimmade alla 3 och det gick finemang. Med Bosse tränade jag på övergångar och rakriktning, det gjorde han bra. Potter red jag mitt näst sista ridpass på då han åker till sin nya ägare imorgon vid 1. Han var jätte snäll och skötte sig prima. Lät honom galoppera av sig en rätt så lång stund i början utan några krav, det tyckte Potter var väldigt roligt för att då kunde han skutta omkring bäst han ville. ;-)
 
Sitter i köket nu med regnet utanför och väntar på att maten ska bli klar - pasta med quornfärs. Gillar det mer än vanlig köttfärs faktiskt. Vattenmelon till efterrätt och sdan kallar duschen och några avsnitt gossipgirl i sängen. Soft avslut på dagen så att säga !
 
Kolla broddarna på hans bakhovar. Eftersom att han är så vild inne på banan måste han ha det stabilt under hovarna, så borddarna som han hade var enorma verkligen!
 
 

Världens sötaste bumbibjörn från idag<3




Postat av: Anonym

Åh känns de jobbigt att potter är såld? Du har en jättefin blogg!

Svar: Lite med tanke på att han har betytt mest för mig av alla ponnysar förutom Bosse. Men samtidigt bra då jag inte kan tävla honom och känner mig otroligt stor på honom och känner därför ingen motivation till att rida honom hemma. Men jag kommer sakna min ponnyplutt… <3 Tack! :D
None None

2014-06-12 @ 21:28:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: