Panncakes

axelinaackie.blogg.se / 03 Juni, 2014 - 19:56 / Allmänt

2 väldigt bra ridpass är gjorda på 2 väldigt bra ponnysar. Red ganska länge för att verkligen få igenom det jag ville, speciellt på Polo. I slutet funkade han väldigt bra må jag säga! 
Bosse fick gå lite gymnastikhoppning. En övning så att han blir kvick i benen och en serie. Han var väldigt noggrann och försiktig så det kändes bra! Sen var han riktigt fin när jag travade av. 

Nu står jag och steker pannkakor. Imorgon har vi på vår skola något som kallas "operation dagsverke" så man ska göra något och få en slant. Alltså ingen skola imorgon!!! 
Får se vad jag kan hjälpa till med och göra, måste lägga mycket tid på att packa allt imorgon eftersom att vi åker på torsdag morgon mot Strömsholm! Och då jag och Clara ska ha ponnyridning imorgonkväll på skolan (sommarkalas) så behöver vi fixa lite med hästarna också! 

Slänger in en ATM bild ;)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: