Så arg...

axelinaackie.blogg.se / 16 Juni, 2014 - 12:42 / Allmänt

Igår när jag var ute och red Bosse skulle jag ge honom en kram. Hade en hoodie med stora fickor på mig och där i låg min iPhone. Ni kan ju gissa vad som hände... Givetvis skulle den ramla ut och spräcka sönder skärmen ännu en gång. Andra gången inom 2 månader - stabilt. Blev inte så stora sprickor denna gången men ändå. Att jag, Axelina Petterson Häggström tappar min telefon så att den spricker 2(!!) gånger händer bara inte. Menmen, life is tuff

Har redan ridit både Bosse och Polo, båda fick ta det lugnt idag. Bosse för att han är dålig i magen (äter bajs och beter sig skumt, ska få pulver av veterinären) och Polo för att han behöver vila upp sig lite. 
Red ut i skogen på båda och dom var jätte lugna, harmoniska, avslappnade, softa och coola. Haha
När jag är hemma igen ska jag putsa lite, rida Coolman och låta Bosse beta. 

Vet att det blir lite enformigt när jag bara skriver om hästar, men just nu innefattar mitt liv bara det vilket gör mitt liv roligare, men bloggen lite för ovarierande. 
Bild från min och Polisens uteritt imorse. <3


Postat av: Anonym

Min förra telefon bytte jag skärm på 6 gånger och lagade vanligt 5 gånger och sen på det två senaste månaderna har jag gjort sönder två telefoner, sen fick jag en ny igen efter jag gjort sönder dem och gissa vad som händer då? Jo jag tappar den i poolen,, fast som tyr var gick den i te sönder, inga sprickor än så länge iaf😀😀😀😀😀😀😀😀

Svar: hahahahahh herregud !
None None

2014-06-17 @ 22:44:57
Postat av: Anonym

/ ella😄👍

2014-06-17 @ 22:45:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: