Sadeln jag vann!

axelinaackie.blogg.se / 19 Juni, 2014 - 09:22 / Allmänt

När jag van MsvA'n i Strömsholm var det en sadel som var första pris. 
En brun Bates sadel - cushion system. Ska inte behålla den då jag har min equipe-sadel som funkar toppen och därför ska denna säljas. En väldigt fin sadel måste jag säga med mycket fina detaljer.




Ljuset blev lite olika på varje bild men den är nötbrun i färgen, ungefär som på första bilden!


Postat av: Anonym

något bra filmtips? :)

Svar: inget filmtips tyvärr, men The vampire diaries och gossipgirl är 2 serier man absolut inte får missa!
None None

2014-06-19 @ 10:56:10
Postat av: Annina

Hur mycket säljer du den för?:))

Svar: Vet inte riktigt. Nypris kostar den 17.000 och eftersom att den är helt ny ligger den kring det priset men några tusenlappar billigare.
None None

2014-06-19 @ 11:51:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: