Snabb idag!

axelinaackie.blogg.se / 27 Juni, 2014 - 12:24 / Allmänt

Klockan 11 var jag helt klar med ponnysarna och hade putsat båda tränsen jätte noga. Det kallar jag effektivitet! Polo skrittades och travades ute i skogen och Bosse fick sig ett trimpass. Red lite markarbete med honom och det gick jätte bra. När jag sedan galopperade honom i slutet kändes han väldigt avslappnad och fin + att han gjorde alla avsaktningar kanon. 

En tråkig nyhet är att jag kanske inte kommer tävla Polo imorgon. Det regnar, åskar och blixtrar som aldrig förr och det vädret ska hålla i sig hela helgen. Onödigt då att utsätta Polo för att hoppa på en tung, genomblöt bana i ösregn. Men inget är bestämt så vi får se imorgon helt enkelt! 




Postat av: Anonym

vart praoade du i 8an? vart vill du praoa i 9an?

Svar: Praoade på en resturang inne i Göteborg. I 9an skulle jag vilja vara någon annanstans, vet inte vart dock... :)
None None

2014-06-27 @ 12:59:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: