Softar i skogen...

axelinaackie.blogg.se / 17 Juni, 2014 - 15:23 / Allmänt


Antonia och jag red ut en kul liten tur, hon på Bosse och jag på Polo. Båda var jätte snälla och glada! Sista dagen på semestern för Bosse så imorgon börjar hårdträningen igen. 
Började coolmans pass med att skritta ut en tur. Första gången och han var väldigt terräng-gående! Sen trimmade jag lite i paddocken och det gick bra i slutet men i början var han lite stark. Lät honom galoppera ett tag "fritt" innan jag red seriöst vilket jag tror är bra för honom. Då får han göra sig av med sin energi så att han sen efter det kan fokusera på rätt saker och inte på att springa. :) 

Antonia var felfri med Lillan imorse, eller nej förresten. Ett tidsfel men felfri på hinder. ;) nu är vi påväg till Åby igen men denna gången med Sonjaaa
När hon har hoppat åker jag direkt till Malin som gör mina fransar, en påfyllning är just vad som behövs kan jag säga...!
Sonja😂