Some update

axelinaackie.blogg.se / 27 Juni, 2014 - 18:05 / Allmänt

Sörran hoppade aldrig idag även om det var tänkt så. Lillan ville ju hoppa och inte simma så bättre att hon avstod!
 
Som det ser ut på väderprognosen ska det vara dåligt väder på förmiddagen men klarna upp på eftermiddagen när jag hoppar. Frågan är bara då hur mycket stryk banan har fått ta på förmiddagen. Även om det inte regnar när jag hoppar vill man fortfarande inte hoppa runt i en sjö. Time will tell helt enkelt. Polo är iallafall redo för tävling. Han står och skiner i sin box helt nyduschad och nyklippt! Han blev jätte fin verkligen.
 
Påväg hem från stallet stannade vi till på Kungsmässan och köpte varsin frozen yoghurt på den nya yoghurt baren som har öppat där. Samma kedja som den inne i Göteborg och det smakade himmelskt! Frozen yoghurt är det godaste jag vet näst efter choklad och ben&jerry. 


 


Postat av: Anonym

skulle du vilja praoa hos en landslagsryttare, eler liksom en som tävlar på den nivån? varför, varför inte?

Svar: Lätt att jag skulle vilja det!
None None

2014-06-27 @ 22:04:45
Postat av: Anonym

har du tips på bra d ponnysar som inte är alltför dyra? n ågon irländare till salu?

2014-06-27 @ 22:52:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: