tandläkarN - check

axelinaackie.blogg.se / 26 Juni, 2014 - 12:27 / Allmänt

Kom nyss hem från tandläkaren. Dom sa att jag hade jätte fina tänder förutom att jag hade ett hål i en mjölktand. Men eftersom att jag brukar ha ca 4 hål när jag går till tandläkaren var detta en bragd! Har dålig tand-kvalitet ochdet är inget jag kan hjälpa tyvärr. Har redan dragit ut 3 tänder (mjölktänder) för att hålen var så stora, hahaha! Dom sa också att jag hade borstat mina tänder jätte bra, då blev jag stolt!
 
Nu ska jag chilla med gossipgirl i knäet innan pappa kommer och hämtar oss. Väl i stallet ska Bosse få en lugn dag bestående av en skogspromenad och domesedan. Fattar ni vinkeln? Domesedan = helt drogad = lugn dag, haha jag tyckte att det var kul iallafall! 
Han ska rakas idag, finally. Måste vara snygg inför falsterbo och nu är det bara 12 dagar kvar juuu!
Polo reds i paddocken igår, alltså skulle han behöva ridas ut idag. Men jag tycker att det är så himla tradigt att rida ut 2 hästar i rad så han får gå ett trmpass idag istället. Det känns som en bra plan! Så får Polo ridas ut imorgon istället!
 


Postat av: Anonym

Vad brukar du tänka på när du privrider?

Svar: Tänker inte så mycket. Bara känner om det känns bra och om ponnyn är lätt att reglera fram till hindret. :)
None None

2014-06-26 @ 18:24:05
Postat av: Anonym

Vad kostade polo och Bosse?

Svar: Det angår ingen annan än min familj. :)
None None

2014-06-26 @ 18:24:28
Postat av: Anonym

Vet du vem mix är hos nu?

Svar: Hanny Landgrens lillebror tror jag! :)
None None

2014-06-26 @ 18:33:33
Postat av: Anonym

mix kom 2 och 3a idag, jättefina rundor. och den där sixten har en talang, lilla rolfgöran bengtsson! Roffe junior ;)

Svar: Åh Gud vad roligt! Hoppas att det håller i sig! :)
None None

2014-06-26 @ 22:34:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: