Tjännnaaa

axelinaackie.blogg.se / 23 Juni, 2014 - 08:41 / Allmänt

Mina favorittimmar på dygnet är mellan 7-9 på morgonen. Gillar att vakna i tid och ta det lugnt på morgonen. Det är därför jag tycker att det är waste att sova länge på morgonen eftersom att mina favorittimmar försvinner då! Ställde klockan på 07.59 idag så att jag iallafall får uppleva en av timmarna, haha! 

Har ordnat lite frukost nu, brödälskare som jag är blev det två Tekakor med ost och ett stort glas proviva-hallon-björnbär. 


När detta är uppätit går jag ut och rider direkt, Polo i skogen eftersom att han trimmades igår och Bosse i paddocken. 



Postat av: Anonym

hur ofta dricker du läsk? och vilken är din favorit? äter ni ofta på snabbmatsställen tp mc donalds?

Svar: Dricker läsk typ 1 gång i veckan kanske. Gillar inte läsk förutom Loka ( men det räknar jag inte som läsk dock )
Enda gången jag äter snabbmat är i samband med tävlingar. Typ påväg hem från tävlingar! Så 2 ggr i månaden kanske? :)
None None

2014-06-23 @ 10:32:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: