Tredje dagen på sommarlovet...

axelinaackie.blogg.se / 14 Juni, 2014 - 08:54 / Allmänt

Hej och godmorgon, idag är det redan den tredje dagen på sommarlovet så ni kanske fattar hur snabbt det kommer ta slut. Men det gäller att leva i nuet och försöka att inte längta till något eftersom att då går massa tid till spillo. 

Har skrivit en "att göra" lista för dagen vilket jag borde göra varje dag. Annars tar jag det så himla lugnt hela dagarna att jag inre får någonting gjort. Igår till exempel fick jag typ inte gjort ett dugg. Men idag känner jag mig mer hurtig och tänker ta tag i allt som ska göras, högst på prioriteringslistan står att rida såklart. Polo i skogen och Bosse & Coolman på banan. Sen efter det ska all utrustning putsas och så kanske jag borde tvätta polisens svans... Även om vi inte ska tävla tycker jag att det ser så äckligt ut om svansen skiftar i gul-brunt. 

Känns bra också att jag ställde alarm idag, annars får jag dåligt samvete över att jag sover bort hela dagen så halv nio tycker jag är en bra tid att gå upp. 
Nu måste jag kliva upp från sängen, äta frulle och sedan starta dagen! Hoppas ni får en fin lördag. :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: