Typiskt jag...

axelinaackie.blogg.se / 24 Juni, 2014 - 15:35 / Allmänt

...har alltid ordning och reda på mitt rum. Och då menar jag tiptop

...snubblar på alla trottoarkanter. En gång ramlade jag rakt ut i vägen och skrapade upp knäet.

...presterar bäst på tävling när jag inte är nervös

...lägger en volt innan hindret på framhoppningen 

...att aldrig bli trött på kvällen och är vaken till 1 på natten.

...sova till halv 10 och få ångest att jag i te vakande tidigare. ;-)

...tycker att det blir roligare att rida om jag ska testa något nytt. En ny tröja, nytt bett, nya lindor - vad som helst.

Här var jag glad! 


Postat av: Anonym

hur många unika besökare har du per dag? ;)

Svar: Ca 250/dag :)
None None

2014-06-24 @ 22:52:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: