Up with the tup

axelinaackie.blogg.se / 27 Juni, 2014 - 08:47 / Allmänt

Idag gick jag upp klockan 8(!!!) men jag var illa tvungen. Antonia ska tävla med Lillan idag och då ska jag ha hunnit rida mina kusar innan. Polo ska ridas i skogen då han ska tävla imorgon och Bosse ska trimmas lite lugnt. Domesedanet han fick igår kan fortfarande sitta kvar i kroppen nämligen. 

Dagens frukost:




Postat av: Anonym

när ni provred bosse och polo, gjorde ni det i sverige eller på irland? :)

Svar: Antonia provred Bosse i en liten genomblöt paddock i regn på Irland.
Polo provred jag här i Sverige. :))
None None

2014-06-27 @ 10:24:53
Postat av: Anonym

har du tips på bra d ponnysar som inte är alltför dyra? n ågon irländare till salu?

Svar: Beror ju helt på vad du vill betala, "inte allt för dyra" kan ju vara allt mellan 10-150.000. Men för att hitta en bra irländare är mitt tips att ta sig en trip dit helt enkelt! :)
None None

2014-06-27 @ 12:37:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: