what a weekend!

axelinaackie.blogg.se / 08 Juni, 2014 - 19:46 / Allmänt

4 rosetter fick följa med hem från denna fantastiska tävlingen. En blågul, en blå, en röd och en vit.
 
Polo har gått som en klocka och han känns bättre än aldrig förr! Ett förargligt pet på första hindret idag var allt, annars 2 placeringar från hans sida! En fjärdeplats i 115cm och bidrog så att vårat lag blev sjätte placerade i lag SM.
 
Bosse och jag gjorde våran livs runda idag i våran andra MsvA. 12 hinder, 15 språng och en ynka bom föll. Det var en linje med 2 räcken där det var lite trångt på 7 galoppsprång, jag tog tillbaka honom för mycket och gick på 8 och kom därför allderles för nära. Slutade på 4 fel när vi gick i mål efter en svår bana. Är så stolt över gullegubben att han klarade både vattengraven utan att trampa i och båda kombinationerna! 
Eftersom att jag var den enda med 4 fel vann jag och Bosse. Förutom att vi fick rosett, plakett, friends-gehäng superfint täcke, blommor och en sadel värd 17.000 blev vi också direktkvalade till falsterbos ponny grandprix. Jag tror att ni förstår att jag är världens lyckligaste nu...! 
 
Underbart fina ponnysar, underbar helg och underbart liv. <3
 
 


Postat av: Fanny

Shit en sadel! Grymt!! Grattis för alla placeringar och bra rundor! :D

Svar: Tack så jätte mycket ! :-D
None None

2014-06-08 @ 20:56:24
URL: http://dressyrboppen.horseworld.se
Postat av: Mathilda

Riktigt stort grattis Ackie! Hoppas du är redigt lycklig nu ;)

Svar: Tack så mycket, det är jag kan jag lova!! :D
None None

2014-06-08 @ 21:52:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: