8 sanningar om Potter

axelinaackie.blogg.se / 31 Mars, 2014 - 12:00 / Allmänt

- Han är världens snällaste att rida ut på om han slipper gå först. 

- Han ger en själv världens tryggaste känsla när man styr på ett hinder. Ju högre desto bättre! 

- När man står och borstar på gången innan ridpasset står han inte still, men efter man har ridit står han som ett ljus. 

- Han har aldrig bockat i hela sitt liv, tror inte ens han vet hur man gör. Att han skuttar lite med rumpan för att han är glad är en annan sak. 

- Han är jätte sur i boxen men skulle aldrig göra något dumt. Har aldrig sparkats eller bitits. 
Eller jo förresten! En gång bet han en som jobbade i läppen för att hon kom lite för nära precis innan han skulle få mat och då är han lite extra hungrig, haha ;-)

- han är så snäll att jag bara ramlat av honom 1 endaste gång på 2,5 år. Och då var jag barbacka om jag inte minns fel

- Han har riktigt bra humor, brukar dra några skämt för honom varje kväll och han skrattar alltid lika mycket som jag, om inte mer! ;-) 

- jag älskar Potter mer än alla andra 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: