AJ.

axelinaackie.blogg.se / 10 Mars, 2014 - 08:36 / Allmänt

Bläh vad ont jag har i min axel. Den för övrigt väldigt skumma läkaren som tittade på den igår sa att jag hade en inflammation i ett ganska stort ledband som höll ihop axeln typ. 
Hon sa även att jag inte skulle sluta rida under den perioden det gjorde ont för att det var bra att axeln och armen hölls igång, men just nu gör det så ont att jag inte kan rida... Får se hur det känns lite senare när värktabletten börjar hjälpa. 

Polo och Bosse fick ändå motionering igår. Sörran trimmade Bosse och Polo pessoalongerades. 
Blonderingsfärgen som jag visade bild på igår var inte till mig såklart, det var till Polos svans! Resultatet blev ganska misslyckat, tror inte att det blev någon skillnad alls egentligen, en liten nyans i så fall. 
Rakade även hans huvud så nu är han bedårande igen! 

Ska till skolan nu och vara där i 2 h, sen åker jag till sjukhuset och ber om starkare grejer än Ipren. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: