Bara lite planering

axelinaackie.blogg.se / 18 Mars, 2014 - 11:19 / Allmänt

Idag slutar skolan 14.00 och dår blir jag hämtad som tur är. Åker på dirren till stallet och trimmar båda i ridhuset i ca 40 min var. Sedan putsar jag av all utrusting som jag alltid gör nu för tiden. Det är så mycket trevligare att ta ner ett mjukt och rent träns från kroken än att det är helt skabbigt. 
 
Jag siktar på att vara klar i stallet klockan 5, då har jag hela kvällen på mig att göra vad jag vill! Inga läxor som behöver göras eftersom att jag satt närmare 2 timmar igår och idag på rasten.
 
Hörs sedan, får se om jag kommer på något kul att skriva om ;)
 
Denna är ju bara för klockren alltså, hahah!
 
 


Postat av: Hanna

Har du hittar någon häst att kvala till children i Falsterbo? Är du intresserad av att låna någons annans häst? Kul med svar :) härlig blogg!

Svar: Nej vi har inte hittar någOn än och Helst skulle jag vilja låna en! Så om du har någon är det bara att säga till haha ! ;-)
None None

2014-03-18 @ 14:29:03
Postat av: Hanna

Hej! Faktiskt så har jag det!;) härlig 7åring,ricardo Z -Cavalier Royale! Har du någon mail?

Svar: [email protected] ! :-)
None None

2014-03-18 @ 22:08:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: