Då var Gbg hs slut för min del...

axelinaackie.blogg.se / 01 Mars, 2014 - 19:36 / Allmänt

Det enda som jag köpte på mässan var en snapback keps, så swag va, visar bild sen. 

Usel dag för min del eftersom att jag är sjuk, somnade på läktaren under ackumulator klassen, haha fail! Men jag höll mig vaken under GP ponnyn iallafall. Vilken disaster, 40% av de som var där trillade av. 

Hoppas att jag kan få sova bättre inatt än igår natt. Badade i mitt eget svett samtidigt som jag skakade så mycket att jag inte kunde ligga still. #såmys
Spanska redovisningen gick bättre än väntat! 


Postat av: Embla

Wow det va ju as bra 😱 grattis 👍

Svar: Tacktack! ;-)))
None None

2014-03-01 @ 21:56:44
URL: http://www.nattstad.se/emblajansson
Postat av: Jag

Ska du sälja Potter?

Svar: han ska säljas ja.
None None

2014-03-02 @ 08:23:30
Postat av: A

Har du inte Ambra längre?

Svar: Nej :)
None None

2014-03-02 @ 13:42:08
Postat av: Filippa

Hur hög är Potter? Är han ute på hästnet? Varför har du inte Ambra längre? Är hon såld? :)

Svar: potter är 130cm, nej. Moa hoppade henne i gpponnyn. Nej. :)
None None

2014-03-02 @ 21:14:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: