Det e så jag rullar

axelinaackie.blogg.se / 31 Mars, 2014 - 10:10 / Allmänt

Klockan är strax efter 10, jag har trimmat både Bosse och Potter varsitt rejält pass i paddocken och båda var riktigt fina! 
Putsade lite träns och städade undan lite i stallet innan jag gick in, bytte om, sminkade mig och nu är jag påväg till tåget. 
Jag och Clara ska spendera dagen inne i Göteborg, ska shoppa nya jeans som jag fick som födelsedagspresent av mamma. Därför ska jag passa på att köpa de dyraste jag hittar, haha nejdå! ;)
Vi ska också äta på yoghurt bar om vi hittar dit, men det ordnar sig säkert! 




Postat av: Alma

Hej! Skulle du kunna skriva lite mer exakt hur du gör innan du åker till en tävling och hur du gör när du kommer till tävlingen?

2014-04-01 @ 16:42:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: