Go vecka

axelinaackie.blogg.se / 01 April, 2014 - 10:11 / Allmänt

Halva onsdagen, hela torsdagen och 08.30 - 11.00 på fredag ska jag och Clara ha lektioner med 9orna på våran skola. Varför tänker ni säker då och det ska jag förklara!
Våran klass ska åka på en klassresa till Sälen från onsdag till söndag som jag och min kompanjon C har valt att avstå från pga många anledningar. Till exempel att det är eliten till helgen som jag gärna inte missar, det suger att åka skidor och jg vill ju inte gå miste om 5 dagar som jag kan spendera i stallet! 
Det krävdes lite övertalning till lärarna, dom fattar inte riktigt hur det är att ha flera ponnysar och tävla såpass mycket som jag gör men till slut gick dem med på att vi skulle få stanna hemma. Tror att hon (läraren) kommer ge oss massor av extra uppgifter som straff för att vi inte följer med, hon snackade om det här om dagen. Så jävla onödigt menmen. 

De 3 dagarna som vi är med på 9ornas lektioner kommer antagligen bli väldigt slappa dagar eftersom att det inte ens är våra lektioner eller våran svårighetsnivå. Dock är jag och Clara garanterat klipskare än de flesta i den klassen. ;-) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: