Hoppträning

axelinaackie.blogg.se / 15 Mars, 2014 - 21:18 / Allmänt

För att vara Bosse skötte han sig väldigt bra får jag allt ta o säga, Fick rida mycket olika övningar, olika linjer och hoppa ganska mycket. Hinderna var inte mer än 1m dock så det var mer markarbete. 
 
Polo var finfin under pass nr 2 idag, trimmade honom i paddocken i kanske 25 minuter och höll mig 5 meter innanför spåret så jag red på en oval hela tiden och tränade på att ha honom rak. 
 
 
Har ni tänkt på att man aldrig kan bli klar i ett stall? Det finns ALLTID saker att göra. Ganska filosofisk tanke. 
 
 


Postat av: Anonym

om du skulle köpa ett par treton advance och du fick välja mellan färgerna marinblå och svart, vilken färg skulle du tagit? :)

Svar: Skulle bara använt som hemma om jag skulle köpa ett par (eftersom att de är så fruktansvärt fula) och då skulle jag köpt marinblåa för att jag har mest blåa ridbyxor, jackor, tröjor mm. :-))
None None

2014-03-15 @ 22:22:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: