Kommande tävlingar

axelinaackie.blogg.se / 15 Mars, 2014 - 08:05 / Allmänt

Nästa helg är det en nationell tävling i Jönköping som jag ska till. (Vecka 12)
Båda pownisarna ska med och hoppa varsinn MsvB,120cm. Så det blir chill. Om jag ska vara ärlig känns 120 inte så högt längre, då blir det genast mycket lättare att hoppa den höjden. 
Jönköping har ett väldigt stort ridhus och fibersand (tror jag) så jag tror att det kommer bli en bra tävling! 
Men vet ni vad jag ser fram imot mest under Jönköpings-tävlingen? Att få träffa min lilla älsklingsCleo som också ska dit!!!! Ååhhh jag saknar henne så! 

Sedan vecka 14 är det eliten omgång 2. Jag har ju glömt att berätta hur det gick för vårat lag första omgången ju! Vi (eller inte vi, Beata,Magda,Ellen och Fanny) kom på en 4de plats! 
Men vecka 14, omgång 2 ska jag iallafall vara med. Då är det en L.A+5 men jag har inte bestämt mig för vem jag vill hoppa... Måste tänka på det ett tag. 

Vecka 15 är det en nationell tävling i Helsingborg. Dit vill jag åka pga deras jätte stora ridhus och bra underlag. Finns MsvA där också men hoppar inte den, hoppar MsvB där också om jag åker dit, men det är inte 100 bestämt. :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: