måndag igen

axelinaackie.blogg.se / 03 Mars, 2014 - 09:30 / Allmänt

hejjjjjjj ( så många gånger var jag tvungen att trycka på ( j ) för att knappen skulle tryckas tillbaka på sin rätta plats) Mina tangenter är helt CP.
Idag känns det som att jag är feberfri men jag har mycket ondare i halsen än igår och ont i nacken/huvudvärk... Känner mig lite trött och tanken på att jag inte kommer kunna vila upp mig idag utan behöver sitta och träna inför 4 olika prov gör mig bara tröttare...
 
världens mest älskvärda pownie <3
 


Postat av: Anonym

Vad tycker du om ponnyakuten i år? :)

Svar: Jätte bra! :)
None None

2014-03-03 @ 15:11:31
Postat av: Anonym

Har du fortfarande kontakt med nellie berntsson? Vad tycker du om nätmobbning?

Svar: Nej det var längesedan sist!
Jag tycker att det är ett jäkla tjat om nätmobbning överallt vilket är skit jobbigt rent ut sagt. Kan inte alla bara ta det lite piano? ;-)
None None

2014-03-03 @ 15:12:15
Postat av: Felicia

#LoveIsLife

Svar: ❤️❤️❤️
None None

2014-03-03 @ 15:56:25
Postat av: Anonym

Varför rider du såååå bra? ;)

Svar: Det är väl en smaksak antar jag, haha men tack så jätte mycket, blir så glad! :D
None None

2014-03-03 @ 20:30:25
Postat av: Anonym

Nämn några bra filmer? :)

Svar: Tittar bara på serier. Om du inte kollar på the vampire diaries MÅSTE du göra det. Det är mitt ända film-tips!
None None

2014-03-04 @ 20:30:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: