matvanor

axelinaackie.blogg.se / 02 Mars, 2014 - 19:00 / Allmänt

Om vi ska ta en helt vanlig tisdag till exempel så äter jag ungefär såhär.
Till frukost äter jag 3-4 mackor och ett glas juice av något slag. Sedan runt 11 äter jag min medhavna lunch i skolan som brukar bestå av ännu en macka och en frukt. 
Efter några timmar, ca klockan 2 äter jag en eftermiddagsfrukt. Oftast en banan.
Sedan när jag kommer hem äter jag något snabbt innan jag åker till stallet. Denna lilla "måltid" varierar väldigt mycket. Men oftast är det en bulle, några kakor eller ytterligare några mackor.
 
Sedan efter stallet äter jag en stadig och rejäl middag. Äter ganska ofta något till efterrätt, efterrätten består nästan alltid av granatäpple eller mango så om jag inte har dessa frukterna hemma blir det någon annan frukt.
 
Äter väldigt små mål hela tiden och ganska onyttigt men vem bryr sig om 100 år. ;-)
 


Postat av: Anonym

Hej jag har lite frågor till dig!
1. När du har varit på en provridning har du någon gång fått rida tex en jätte stark häst som inte lyssnat på dig för 5 öre och har det då hänt att du t.ex dratt den i munnen?
2. Vad fastnar du för hos en häst?
3 provred du många innan du hittade rätt?
4. Har du fått en tillsägning på nån provridning?

Svar: 1. Jag har provridit ett par starka hästar men det har nog aldrig hänt att jag dragit den i munnen för att när jag provrider hästar är jag väldigt försiktig. 2. Det jag fastnar för hos en häst är om den är lätt att reglera fram till hindret och om språnget känns kapabelt.
3. Nej inte alls. Rico var den första jag provred, Ralle provred jag inte ens och Polo var också den första som jag provred. Bosse, sharmör, Cleo och Potter ärvde jag ju av antonia.
4. Nej det har jag inte. :)
None None

2014-03-02 @ 19:33:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: