Nu tar jag tag i detta

axelinaackie.blogg.se / 29 Mars, 2014 - 08:00 / Allmänt

Nu ska uppdateringen bli bra igen, inte bara flera korta inlägg som det ändå inte står något vettigt i. 
Vill börja med att säga att detta är tidsinställt inlägg. Just på helger har jag väldigt svårt för att producera (haha) inlägg på morgonen. 
Denna helgen behöver jag inte ha någon söndags-ångest alls eftersom att jag har studiedag på måndag. Tänk hur glad en studiedag kan göra en liten skol-elev som mig. Studiedagar is the shit helt enkelt!
 
Jag har stora planer inför dagen. Mitt mål är att bli klar med ALLT. Men eftersom att man aldrig kan bli helt 100% klar i ett stall kan detta bli en utmaning.
Tänkte skriva en checklista som jag kan följa så att jag har lite struktur på min dag.
- Städa sadelkammaren
- Putsa allt
- Rida Potter o Bosse
- Borsta dem noga
- Tvätta betten
- Tvätta Bosses&Potters vattenkopp
- Gå en promenad med Polo samt borsta på honom
- Rensa bland alla skydd i skyddkorgen.
- Städa undan lite vintertäcken och lägga dem i täckesrummet
- Plocka ur sadelskåpet från förra helgen, haha wopsi. 
 
En hel del saker att göra med andra ord, bäst att börja i tid!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: