Ramdom facts

axelinaackie.blogg.se / 22 Mars, 2014 - 14:07 / Allmänt

- Det bor en grävling under vårat hus som har fått ungar dessutom. 
 
- Jag har jätte tjocka fingrar
 
- Och stora händer
 
- Och enormt huvud, samt fyrkantigt
 
- Jag måste sova minst 10 timmar innan jag vaknar av mig själv. Sover jag under 10 timmar är jag jätte trött när jag vaknar.
 
- Jag funderar på att byta header eftersom att jag varken har kvar Cleo eller Ralle och vill såklart att Bosse ska få vara med. Funderar på om jag ska ha en bild eller flera olika som jag har nu... Svårt.
 
- Potter har tävlat 7 SM, 5 med sörran och 2 med mig. Det låter ändå ganska mycket.
 
 Favoritaccesoarerna i mitt rum. 
 


Postat av: Annina

Jag kan göra en header till dig om du vill. De är bara att mejla mig om du skulle vara intresserad! :)

2014-03-22 @ 17:18:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: