Söndagkväll ni vet...

axelinaackie.blogg.se / 16 Mars, 2014 - 20:14 / Allmänt

Alla mina söndagskvällar ser exakt likadana ut vilket suger eftersom att det inte är några roliga kvällar. Måste hitta på någon ny rutin som lyser upp söndagen lite.
Har massor att göra nu vilket leder till att bloggen inte får så mycket tid ikväll, återkommer med hur det gick på träningen imorgon. Då har jag mer tid så att jag kan skriva välutvecklat. Massor av matbilder lägger jag ut imorgon också förstås, det är ju de inläggen som är roligast! ;-)
 
Vem är det som är D ponny egentligen? haha
 


Postat av: Anonym

Hur högt Bosse & hur hög är Cleo? :)

Svar: Bosse - 148cm, Cleo-140cm. :-)))
None None

2014-03-16 @ 20:33:42
Postat av: Karl

Cleo - 150cm, Bosse - 155cm :)))))

Svar: Nej tvärt om jue!
None None

2014-03-16 @ 20:53:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: