Tävling på söndag

axelinaackie.blogg.se / 06 Mars, 2014 - 12:09 / Allmänt

På söndag rullar lastbilen till grevagården för att jag och Polo ska delta i en L.A där. Vi hoppar lagklassen och laget som jag är med i är Mölndals Ridklubb såklart! 
Våran egen klubb kvalade ju in till allsvenskan förra året så det ska bli jätte roligt att ha möjlihgeten att vara med i eliten i år. 
Det var egentligen inte tänkt att jag skulle vara med i första omgången men p.g.a lite olika anledningar blev det så iallafall! Jag tycker att det ska bli jätte kul att tävla iallafall! 
 
Det blir Polo som får ställa upp och hoppa, både han och Bosse är väldigt säkra i L.A men allt kan ju hända! 
 
En nackdel är att tävlingen går i Grevagården. Jag gillar verkligen den tävlingsplatsen och speciellt arenan, men det tar lixom 2 timmar att åka och det är jätte långt för en ynka klass... 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: