4 hästar ridna!

axelinaackie.blogg.se / 19 Maj, 2014 - 20:30 / Allmänt

Fick det underbara beskedet att sista lektionen på 2 h blev inställd så vi fick sluta klockan två istället för fyra. Hade därför lite extra tid i stallet och passade på att rida Elenya, Bosse, Polo och Potter. 
Elenya och Potter trimmades, Bosse red jag ut och Polo hoppades. Alla var jätte fina så det var änna skojj! 
Red ut i skogen med Matilda och vi testade en ny väg. En mysig stig som var en runda som tog ca 25 min så det blev perfekt! 

Nu måste jag verkligen äta, har inte ätit något vettigt på hela dagen (förutom 2 portioner yoghurt på yoghurtbar och en glass på det) haha ni får kalla mig tjock 
Köpte lindor av en i stallet också, ljusrosa eskadron! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: