ATM

axelinaackie.blogg.se / 22 Maj, 2014 - 18:43 / Allmänt


Är ute och rider fluffis nu, trimmade Bosse innan och han var perfekt! 

Nu är vi påväg till sjön, ska bli kul att gå ner långt nu när det är så varmt ute! :) 
Väl hemma igen ska 2 till kusar ridas, det gäller att ligga i! Om jag räknar med idag har jag ridit 14 ridpass denna veckan. #såhurtig ;)


Postat av: Anonym

tränar du för någon tränare?? :) har antonia haft polo? kan inte du göra en videoblogg? :))

Svar: Nej ingen förutom mamma och pappa. Nej det har hon inte!
Jodå, men måste vara i rätt moode för att få till en bra, haha! ;-)
None None

2014-05-22 @ 21:21:32
Postat av: Anonym

har du svårt för att andra rider dina hästar? inte typ din sörra men typ kompisar? :)

Svar: Låter ingen rida mina hästar förutom jag själv, sörran, pappa eller mamma. :))
None None

2014-05-22 @ 21:22:56
Postat av: Anonym

vad är det värsta du nånsin har skadat dig när du ramlat av?

Svar: När jag gick omkull med Ralle, svimmade, lätt hjärnskakning, blåtira och stukad (?) näsa.

Eller när jag trillade av Bosse och inte kunde gå på benet eller rida på en vecka... Det var änna segt ;)
None None

2014-05-22 @ 21:27:23
Postat av: Anonym

brukar du va nervös när du tävlar?

Svar: Ja ganska :)
None None

2014-05-22 @ 21:39:15
Postat av: Anonym

vad brukar du säga om någon som spelar typ fotboll förolämpar ridsporten eller säger typ hamburgare om hästar?

Svar: Jag brukar bara skratta och göra något kul av det. Att försöka förklara något för en sådan typ av person som säger så är lönlöst. ;-)
None None

2014-05-22 @ 21:50:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: