busy today

axelinaackie.blogg.se / 21 Maj, 2014 - 21:33 / Allmänt

Slänger in ett kort litet kvällsinlägg idag bara. Har väldigt mycket att göra innan jag kan gå och lägga mig som tar ganska mycket tid. Har nämligen en ganska stor engelska-redovisning imorgon där jag ska prata med ett flow i 3 min inför klassen. Wish me luck typ.
Sen måste jag packa allt som ska med till pappa imorgon samt att som ska med till tävlingen. + äta middag på det!
 
Jag red 3 hästisar idag. Polo, Elenya och Potter. Sörran min trimmade Bosse. Alla var jätte fina så det var änna skoj det. Släppte Polo och Bosse i varsin gräshage sedan där dom fick gå och beta i 1,5 h. Dom var nästan gladare när dom fick komma in än när vi släppte ut dom - haha!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: