Duktig älskling!

axelinaackie.blogg.se / 31 Maj, 2014 - 14:42 / Allmänt

Bytte bett till MsvB till det gamla hederliga gummipessoat. Han kändes mycket mycket mycket mycket bättre på det! Gick in på banan med en bra känsla, han hoppade super men fick ett pet vilket var mitt fel! La honom alldeles för nära på A i kombinationen så han inte kunde klara det. 
4 fel slutade vi på så jag är super nöjd! Mest över att han kändes som vanligt igen, har saknat gamle trogna Polisen! 





Postat av: Anonym

Varför berättar du inte hur det gick i första klassen? Hur gick det?

Svar: Känns inte nödvändigt att skriva om ett resultat där jag gjorde bort mig totalt och styrde bort från hindret.
None None

2014-05-31 @ 17:04:27
Postat av: Anonym

Grattis!!! Härligt att allt känns så bra och att ni är på banan igen:)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
None None

2014-05-31 @ 17:47:46
Postat av: Anonym

vad har hänt innan, eftersom du skrev att du saknat honom? varför styrde du undan från ett hinder? men skönt att det gick bra sen iallafall, efter motgång kommer framgång ;)

Svar: Menade bara att han har känts så annorlunda på det andra bettet och nu när jag bytte tillbaka blev han sig själv igen. :)
Såg ingen distans och fick blackout och hatar att komma fel...
Ja jag är glad att jag startade MsvB'n också! :)
None None

2014-05-31 @ 22:47:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: