Falsterbokval till helgen…

axelinaackie.blogg.se / 27 Maj, 2014 - 11:33 / Allmänt

Bosse visar sina tricks ;)
 
På lördag åker vi till Jumpclub jag och Elenya. Vi ska hoppa childrens competition som är ett kval in till falsterbo. Måste komma topp 6 för att komma vidare och kvalet går i 2 rundor. Först en 120cm med stilbedömning och sedan en 120cm som är bed; A.1.a. Mitt mål är bara att vara dubbelt felfri så får jag se vad det räcker till helt enkelt! Är lite nervös eftersom att Elenya är ganska stor att rida för mig som bara ridit pownie. Men hon är väldigt enkel att reglera så jag hoppas på det bästa och ska rida så bra som möjligt!
 
Kommer inte hem från jumpclub förrän ca 10 på kvällen då det ligger i stockholm men jag ska komma i säng så fort som möjligt eftersom att jag ska åka och tävla på söndag också fast då med Bosse. På något sätt måste jag trimma honom på lördag också, vet bara inte när jag hinner med det. Kanske innan jag åker om jag går upp as tidigt. Viktigt att rida dagen innan tävling tycker jag, speciellt på Bosse som behöver det. 
Ska iallafall hoppa MsvB & MsvA i Åstorp. Det ska bli jätte kul och MsvA'n är ett falsterbokval. Har väl inte som mål att komma med till falsterbo med Bosse i år. Mitt mål i Msva'n är att få till en bra runda och om jag får 8 fel eller mindre är jag nöjd! 
Då vet ni helgens roliga planer, ska lägga mycket fokus på Elenya och Bosse denna veckan!
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Vad har du för storlek i din säkerhetsväst?:)

Svar: Barn large tror jag :)
None None

2014-05-27 @ 12:36:17
Postat av: Anonym

vilken färg är dina hus?

Svar: mörkgrå och röd
None None

2014-05-27 @ 17:22:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: