godmorgon hörrnii

axelinaackie.blogg.se / 16 Maj, 2014 - 07:41 / Allmänt

Idag är det en extra speciell dag eftersom att jag ska göra mina fransar ikväll. Det är sjukt segt men ändå skönt när det väl är gjort eftersom att det blir så fint! 
Jag och sörran ska vara där klockan fem så jag hinner med både Bosse och Polo innan. Bosse har gått hårt hela veckan så idag ska han ridas ut och Polo ska hoppas lite. Så det blir kul!
 
Men först av allt måste jag kämpa mig igenom en hel skoldag - s.e.g.t.
 
 


Postat av: isabell

hej, vilken fin blogg! kolla gärna in på min och min väns blogg, mycket uppdatering lovar och vi skulle bli jätte glada med kommentarer och respons:)

2014-05-16 @ 09:14:37
URL: http://nattstad.se/rebeccaoisabell


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: