Håller med barack Obama...!

axelinaackie.blogg.se / 27 Maj, 2014 - 20:15 / Allmänt

Hahahahah så kul. 


Godkväll, ledig imorgon och resten av veckan vilket ska firas! Har inte bestämt hur än men nått hittar jag på, jag är ju ganska påhittig när det gäller mat. (För jag ska givetvis fira med mat) 
Sitter in the X5:a påväg hem från stallet. Hade kunder på Pottis och red Elenya samt Wilmer. Sörran trimmade Bosse liksom igår också. Allt gick toppen och jag kände stor skillnad på Wilmer trots att jag bara ridit honom 3 dagar. Inte alls stark och springig. (Det är en ponny som går i verksamheten fast kommer direkt från Irland så han är ganska oriden) 

Måste också säga att både tränset och chapsen är sålda - så gött med extra cash och bli av med grejer som inte används! 

Clara blev arg när jag tog hennes telefon. Hon höll på att ta död på mig som ni ser men överlevde med nöd och näppe. Hahaha


Postat av: Ebba

Är Potter såld nu?

Svar: Kanske
None None

2014-05-27 @ 22:17:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: