hatar mig själv.

axelinaackie.blogg.se / 08 Maj, 2014 - 20:15 / Allmänt

Och tycker fruktansvärt synd om min ponny. 
Hoppade några språng idag på Bosse, det gick bra fram tills dess att han skevade i svängen till kombinationen vilket gjorde att vi tappade tempot, kom jätte nära på A så han strikade det. Jag trodde att han givetvis skulle stanna på B eftersom att det gick som det gick på A-hindret. Snäll, eller rättare sagt dum som han är hoppade han B stillastående och i luften flög jag av. Landade på näsan och började blöda massa näsblod. Förövrigt mår jag bra förutom ont i näsan. 
Men det som jag är så ledsen över är hur Bosse kommer göra när kan hoppar en kombination nästa gång och hur han mår. Har så dåligt samvete över honom. :( Kunde ju inte hoppa upp direkt och hoppa något mer språng eftersom att det hade börjat regna mycket, jag var sandig från topp till tå och helt blodig i ansiktet. 
Travade lite inne i ridhuset när jag hade tvättat av allt blod och näsan slutat blöda och så red jag Polo ute i skogen. Gick bra det iallafall. 
Det visar vilken modig ponny han är och att han hoppar i alla lägen, men ibland saknar han självbevarelsedriften...
Sämsta dagen, sämsta ridpasset och sämsta jag
 
 
Vet du en fet house-låt med bra drop så skriv vad den heter plz. :)


Postat av: Anonym

afterski ;))

2014-05-08 @ 22:02:11
Postat av: Mathilda

Tsunami/Trumpsta/Faith/Bangarang/Bad

2014-05-08 @ 22:37:06
Postat av: Fanny

Booyah cash cash remix
Bigfoot original mix
Indigo
Mufasa radio edit
LRAD
Bless di nation clockwork remix
Phat ass drop

Några favoriter :)

Svar: Taack!
None None

2014-05-09 @ 01:09:59
Postat av: Felicia

Snake

Svar: Ty gmn
None None

2014-05-09 @ 09:28:46
Postat av: Emily

http://open.spotify.com/track/48G3g0cNjZZLwRTTcBbc1u

http://open.spotify.com/user/emilywissen/playlist/3VTiDtTV7aJv6dQsWtsbR8 Här e en lista om du vill kolla igenom och se om du hittar ngt ;P

Svar: 👍👍👍
None None

2014-05-09 @ 16:51:24
Postat av: Ebba

Teardrops!!:)

2014-05-10 @ 17:16:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: