Hej bloggiseeeen

axelinaackie.blogg.se / 08 Maj, 2014 - 13:52 / Allmänt

Nu sitter jag och väntar på att den så jävulskt långa och tråkiga musiklektionen ska börja. Slutar efter det (alltså kl bög-fyra) förlåt för mitt ovårdade språk men ni förstår nog inte hur mycket jag avskyr både musiken och läraren. 
Väl hemma ska de nya små-sakerna som inhandlades på Ullared igår användas. Mamma var nämligen på Ullared och köpte små-tjafs som kan behövas. Nya ridstrumpor, grimmor, sporrar, pälsglans, stigläder och en jacka. Det är alltid kul att rida när man har lite nya grejer! 
Bosse ska jag ta några språng på inför helgens tävling, Polo ska ridas och Potter får jag se om jag rider, har en del läxor att ta tag i... 


Det är jag det, haha ;)


Postat av: Anonym

Brukar du knoppa dina hästar på tävling?

Svar: nej eftersom att jag håller i manen på varje språng :)
None None

2014-05-08 @ 19:11:26
Postat av: Anonym

Ska du till Skyrups afteride party? :)

Svar: Är bara där på lördag och hoppar 1 klass och åker hem sen så nej :(
None None

2014-05-08 @ 20:47:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: