hejhej torsdag

axelinaackie.blogg.se / 29 Maj, 2014 - 18:12 / Allmänt

Jag får ursäkta mig för dålig uppdatering men det finns inte så mycket att skriva om för tillfället. Det jag har gjort idag är att ha ridit Bosse, Polo och Coolman, putsat lite grejer, låtit Bosse och Potter gå på gräs i 2 timmar, kollat lite på gossipgirl och ätit mackor. 
En helt vanlig dag i stallet skulle man kunna säga. Alla ridpass gick iallafall toppen! 
 
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar. Efter maten ska jag bara softa, kolla på serier och softa igen. Så skönt att vara ledig!
 
Vi åker mot jumpclub imorgon vid 3. Även om jag inte startar förrän på lördag är det bättre för Elenya att få åka dagen innan och vila upp sig en natt. Det tar trots allt 5 timmar att köra!
 
 Clara och Ninjo, så söta så!


Postat av: Anna

Den bilden snor jag.Tack så mycket!

Svar: Haha varsågod ;)
None None

2014-05-29 @ 21:15:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: