Måndag och ny vecka!

axelinaackie.blogg.se / 12 Maj, 2014 - 12:01 / Allmänt

Hej alla, nu ska jag uppdatera mer, lovar. Var lite off under helgen men nu är jag back on track!
Har inte så mycket att säga om denna veckan faktiskt, en helt vanlig skolvecka och en vanlig träningsvecka på hästfronten. Ingen tävling till helgen men istället för att se det som en tråkig och negativ sak så jag se det posetivt och tänka att jag får en extra helg på mig att träna. Vill tt ponnyerna ska vara i toppform till Flyinge som inträffar om 10 dagar. Polo och Bosse ska med och jag hoppar fredag och lördag. 

Jo en speciell sak händer denna veckan! Imorgon eller på onsdag kommer Peter Eriksson och rider Bosse. Ska bli riktigt roligt och lärorikt att se det :)


 
 


Postat av: Mathilda

Shiiit! Ska Peter Eriksson rida Bosse? Då måste du filma :o

Svar: Japp det ska jag allt göra ! :)
None None

2014-05-12 @ 15:41:37
Postat av: Fjärten

Är Bosse en travare?

Svar: Ja, 2 EM på en travare har sörran lyckats åstadkomma. Helt otroligt om du frågar mig
None None

2014-05-12 @ 22:18:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: