Nu sitter jag här igen...

axelinaackie.blogg.se / 04 Maj, 2014 - 21:23 / Allmänt

... i mitt rosa rum med min rosa skjorta och min rosa kabelstickade tröja framlagda nedanför sängen, på mitt rosa täcke i min rosa morgonrock lutandes mot mina rosa kuddar. Back to reality skulle man kunna säga.
Att vara på en 3-dagars-tävling är verkligen roligt oavsett resultat, och enligt mitt tycke är det extra roligt att vara i ett annat land och tävla.
Efter en tävlingshelg som denna får jag ett wakeupcall att det verkligen är just precis dethär som jag vill hålla på med och att jag vill göra allt för att verkligen utvecklas.
Går det inte bra är det absolut inte så att jag tappar motivationen, lägger mig under täcket och låter hästen vila några dagar. Jag tar det istället som ett bevis på att jag inte är tillräckligt bra och att jag måste träna ännu mer helt enklet.
 
Som det ser ut nu vill jag ha fler hästar i stallet. Under våren/sommaren/hösten skulle jag lätt kunna ha 4 stycken för att jag vill utvecklas och vill få fler ridtimmar. Ska bara bli av med min älskade lilla B-ponny som fortfarande är kvar i stallet, vi har en familj som är intresserade men vi får se...!
 
Ett stadigt tag i manen - som alltid!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: