Potters utseende

axelinaackie.blogg.se / 20 Maj, 2014 - 09:14 / Allmänt

Han är precis som Polo att han blir helt prickig på halsen under vår och sommarhalvåret
 
En riktig smutsgris är vad han är. Rullar sig hela tiden och är väldigt svår att hålla ren, därför skiftar han ofta i brunt... 
 
Han har en perfekt man. Med perfekt menar jag att den inte är så tjock som Polos till exempel. Därför går den väldigt lätt att knoppa. 
 
När han har nyklippta ben så har han en rosa strumpa på ena bakbenet och när han är rakad på huvudet har han en ljusrosa bläs. Så gulligt! 
 
 


Postat av: Ebba

Åh han är så himla fin!! Älskar din blogg och läser den varje dag. Vad har du för mål med Polo och Bosse i år? Om du fick välja hur skulle potters nästa ryttare vara? Om han fortfarande ska säljas :) <3

Svar: Vad kul att höra! :D
Jag har som mål att hoppa MsvA stadigt med Bosse.
Polo har jag som mål att göra fina rundor upp till MsvB och någon MsvA. Men mina mål med båda 2 är att allt ska kännas bra och jag ska få fina rundor hela tiden. :)
Det skulle vara en tuff tjej/kille som tog hand om honom bra och gav honom massa kärlek. ;) har inte några krav på hur hon/han ska vara direkt. :)
None None

2014-05-20 @ 17:27:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: