B o s s e . . .

axelinaackie.blogg.se / 12 Oktober, 2014 - 10:56 / Allmänt

Idag gick det mindre bra när jag red Bosse, men en positiv sak är att han lyssnade för mina skänkar och jag fick chansen att puckla på honom en del i galoppen när han "var rädd" för hinderna. 
Svetten droppade från honom när vi var klara så jag sköljde av honom överallt och sedan fick han gå in i boxen med lite hö. 
Nu är vi påväg till Bulycke för Antonia ska tävla med Lillan. Sen när vi kommer tillbaka ska Bosse rakas, polo ridas och Elenya ridas. Bosse måste vara fin innan han åker till Tyskland! 

Så ful Bosse<3<3 


Postat av: anonym

Kan inte du skriva i ett separat inlägg om vad du ska göra i Tyskland, när du åker o.s.v

Svar: Självklart, kommer imorgon :)
None None

2014-10-12 @ 18:52:18
Postat av: Anonym

hej! Har du ngn gång måsta sälja en av dina hästar som det kanske inte har gått så bra med för ni är typ klara med varandra? isåfall hur gjorde du för att lixom ta det att du n

2014-10-12 @ 19:44:18
Postat av: S

jag han ej skriva klart oj haha


ne men att du inte vill förstå det för du älskar hästen men ni är klara med varandra och tar sig inte längre just nu! hur skulle du tänka för att förstå att det inte går längre?? kram

2014-10-12 @ 19:46:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: