City

axelinaackie.blogg.se / 29 Oktober, 2014 - 14:37 / Allmänt

Vi har varit och köpt 5 jätte fina galgar till mitt rum på Åhléns inne i Göteborg. Vi håller på att bygga om i mitt rum, tagit bort 3 av mina garderober och ska ställa dit en klädhängare. Då måste jag ju ha fina galgar också och idag samlade jag på mig en bra början till min samling. Tror att resten får vara helt vanliga vita och nu är utmaningen att hitta en vit fin klädhängare. 
Ni ska få se bild sen när allt är klart men det kommer ta ett litet tag då allt ska målas, spacklas, torka osv. 

Men här är en bild på galgarna! 


OCH!! Vi såg även Erik och Kian från PH, fräckt ändå 




Postat av: Anonym

Gud va fina!! Ska du sluta blogga i och med att du nästan aldrig uppdaterar längre? :(

Svar: Tack så mycket! Nejdå det ska jag inte! :)
None None

2014-10-30 @ 05:16:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: