Den kommande veckan blir...

axelinaackie.blogg.se / 13 Oktober, 2014 - 09:21 / Allmänt

..rolig och förhoppningsvis lärorik! 
Först vill jag säga att på engelska lektionerna den här veckan ska vi kolla på film. Hur skönt är inte det lixom? Tror att det är en bra film dessutom då klassen fick rösta fram vilken vi skulle se. 
 
Sedan kommer vi till det huvudsakliga i detta inlägg!
På torsdag ska jag träna för Pether Markne! Det ser jag verkligen fram imot och tror att den kommer bli väldigt nyttigt! Jag vet ju inte än hur han är att träna för men det enda jag har hört är att han är en riktigt bra tränare, utvärdering kommer på torsdag kväll! 
 
Sedan är det ju tävling på söndag i Sydslätten. Åker dit med både Polo och Bosse och hoppar MsvB på Bosse och MsvB+5 på Polo. Polos klass är ett globenkval så det är extra kul, en liten bonus. Tar 3 timmar ner till Sydslätten men eftersom att jag hoppar de sista klasserna behöver vi inte åka allt för tidigt, runt 10-11 någonting. 
 
En bra vecka helt enklet, hoppas eran vecka också blir bra ! :D
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: