En ovanligt slapp fredag

axelinaackie.blogg.se / 17 Oktober, 2014 - 17:29 / Allmänt

Det gillar jag inte riktigt, att känna sig slapp är ingen bra känsla tycker jag. Men med tanke på att kvällen kommer bli riktigt mysig får det väl funka för den här gången.
Mamma ska iväg ikväll, därför hann jag bara rida Bosse idag. Jag red ett lugnt pass och tyckte att jag inte red speciellt länge, men när jag sitter på hans rygg flyger tiden iväg så det är sällan ett pass blir under 40 minuter. Joggade honom och tränade på att göra massor av övergångar. Han var lite knixig till vänster men det blev bättre i slutet, i höger var han underbar som alltid!
 
Nu är jag inne och ska fixa iordning lite. Städa, tända ljus, laga mat osv för att 19.28 får jag finbesök. Då gäller det att även huset är fint! Självaste Clara kommer och vi ska äta middag, kolla på postkodmiljonären (viktigt), idol och det nya avsnittet av The Vampire Diaries som släpps ikväll. Har köpt både Ben&jerry, godis, en minipåse ostbågar till Clara (för att ostbågar är bajsäckligt) och popcorn. Kommer bli riktigt mysigt tror jag, ska försöka få till en läskande bild på allt, matbilder är något av det bästa som finns ju ! ;-)
 
Nej nu får jag sätta igång! 
Här är vårt schema för kvällen:
19.28
clara kommer och middagen står på bordet. (lövbiff med sås (mycket sås då clara älskar det) samt pasta. 
 
20.00
Idol börjar, vi förflyttar oss till tv-rummet där skålarna står redo med ostbågar, godis och dricka. Popcorn också. BJ tas med från köket (så vi slipper gå tillbaka)
 
21.30 
VAMPIRE DIARIES!!! Datorn står redo men datorn får inte användas under kvällen förutom TVD
 
idolutröstning
borsta tänderna ordentligt, sedan läggdags. 
 
(kvällens challenge: Försöka hålla Clara vaken)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: