HEJHEJ ÖSREGN

axelinaackie.blogg.se / 15 Oktober, 2014 - 18:36 / Allmänt

Idag när jag kom till stallet tog jag ut Elenya och ställde henne på gången för att göra iordning inför ett pass. Men så ser jag när jag ska hämta mina borstar att hennes träns som igår hängde ihopsnurrat och putsat inte gjorde det. Drog då den slutsatsen att sörran redan ridit henne och det hade hon! Men tänk då om jag inte skulle fixat tränset igår, då hade jag ju inte vetat att Elenya redan var riden (eftersom att Antonia var sneaky och inte sa det) så det fanns risk för Elenya att bli tiden två gånger idag. 
Så, dagens lärdom; putsa alltid tränset om du inte vill riskera att din häst blir riden 2 gånger! ;-)

Bytte då ut Elenya till Bosse och sedan Polo. Så alla reds men 2 av mig. :) 
Dom var jätte duktiga mina små ponnysar, imorgon är det ju Pether Markne träning med Bosse! Träningen börjar 11 så jag får vara borta från skolan ett par timmar mitt på dagen, score på den!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: